0

Tatil ve Kitaplarım

Posted by Gözde GÜNEŞ on 06:43 in

Yine uzun  zaman geçti ve bloguma yazı yazamadım ama bu sefer ki tek suçlu tatil… Yazamadığım süre boyunca bazı kitaplar okudum. Okuduklarım arasından iki tanesini burada paylaşıyorum.

zar_adam

 

 

Zar Adam – Luke Rhinehart

Güzel kurgulanmış bir roman ama beklentimin yüksekliğinden olsa gerek aradığımı bulamadım ve birazcık hayal kırıklığı yaşadım. Zarlar hayatınızı etkilemeye başladığında her şey mümkün olacaktır felsefesiyle yola çıkıyor.

 

 

 

 

 elif_safak_ask_yeni 

Diğer bir kitap da Aşk – Elif Şafak;

Zar Adamın hemen peşinden okuduğum bu kitap gerçekten herkesin okuması gereken kitaplar arasında yer alıyor. Pembe kapağı ve üzerindeki yapraktan kalbin yanı sıra kitabın içeriği de fazlasıyla dolu.

Kitaptan bazı alıntılar:

-Ya ortasındasındır Aşk'ın merkezinde; yada dışındasındır, hasretinde…

-Düzenim bozulur hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını…


0 Comments

Yorum Gönder

Copyright © 2009 web günlüğüm All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.