3

Twitter

Posted by Gözde GÜNEŞ on 12:42

Hayatımıza hızla girmeye başalyan uygulamalardan biri de Twitter. Artık sabah kalktığımızda elimizi yüzümüzü yıkayıp kahvaltı yapıp sonra kim ne twittlemiş diye bakmaya başladık. Blogların çoğunda bu uygulama var ki bu blogda da olduğu gibi:) Gerçi hala twitter dan haberi olmayan twitter mı o da ne diyen kişiler de var. o zaman öncelikle Twitter nedir ona bakalım.

Twitter'ın kelime olarak kuş cıvıltısı anlamına geliyor. Twitter; genellikle bloglarda kullanılan, kullanıcının o anki halinden bahsettiği, diğer kullanıcıların ise takip ettiği bir sistemdir. Tabi sizin ne yaptığınızı merak ve takip eden birileri varsa...

Twitter aslında bir mikro blog. 140 karakterle yaptılklarınızı anlatıyorsunuz. Hem cep telefonundan hem de bilgisayardan mesajlar yollayabiliyorsunuz. iPhone ve Blackberry için özel programı da var. Facebook dan sonra en büyük sosyalleşme ağına Twitter hızla katılıyor.

Şimdi bana ne kimin ne yaptığından yada benim yaptıklarımdan ki,me ne dediğinizi duyar gibiyim. Diyelim ki bir şirketiniz ya da oluşturmaya,  çalıştığınız bir markanız var. Günümüzde müşterilerinizle ya da kullanıcılarınızla temasa geçmenin, onları dinlemenin, en hızlı, en etkili ve de en ucuz yöntemi şimdilerde Twitter. Direk hedef kitleye ulaşımı sağlıyor. Hem ücretsiz hemde kullanımı kolay. Toplu sms mekanizması olarak da yerini alıyor.

Bol Twittli günler herkese:):):)


3 Comments


Bende az önce Twitter'da hesap açtım.Neden hesap açtım neden böyle birşey yaptım bende anlam veremedim.Bu düşünceleri anlam verebilmem içinde, google'da twitter'ı arattım, çıkan sayfalarda ki yazıları okudum, şimdilik bu düşünceler bi yer edinmiş değil bende. Ama bi kaç deniyicem, eğer alışırsam devam ederim sanırım. bu arada İphone ve BlackBerry, sistem ağına girebiliyor demişşiniz, burda eksik bi bilgi daha var, pocket pc'lerle de kullanabiliyoruz,windows mobile 6 sistemine sahip herhangi bi PDA.
Benim Twitter :)
http://twitter.com/serkan_eren


Evet zaten Twitter in en büyük avantajı gittiğiniz her yerde yanınızda bilgisayarınız olmasa da cep telefonu yada cep bilgisayarınızla istediğiniz anda mesajlarınızı yollayabilmeniz. Hatırlatma için teşekkürler...


Twitter reklam için en performanslı social media aracı diyebilirim. Bütün bloggger lar twitter dan kendi blog larının reklamlarını yapıyorlar. sadece blogger larla da sınırlı değil bu büyük markalarda twitter da yerini almış kendi reklamlarını yürütebilmek için. son günlerde de twitterdan reklam yaparak artık para bile kazanabiliyorsunuz 10a yakın site var twitter dan reklam yapmanız karşılığında size para ödeyen. http://followe.rs bunlara bi örnek.
http://twitter.com/techie_tweet

Yorum Gönder

Copyright © 2009 web günlüğüm All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.