2

U3 Teknolojisi

Posted by Gözde GÜNEŞ on 12:28 in , ,
U3 teknolojisi sayesinde artık bilgisayarımızı çantamızda, hatta cebimizde taşıyabiliyoruz. Flash diskiniz üzerinde ihtiyacımız olan programları çalıştırabilirsiniz. Ben de U3 özelliği olan bir flah disk kullanıyorum. Bu özelliğin sağladığı bir çok yararın yanısıra bazen dejavantajları da olabiliyor. Arkadaşlarımdan duyduğum şikayetlerden biri yavaşlamaya neden olması. Örneğin çok acil bir işiniz var ve flah belleğinizden bir kopyalama yapmanız gerekmekte. Flash diskinizi bilgisayara takıyorsunuz ve önce U3 özelliği açılıyor bu da yavaşlamaya neden oluyor. (özellikle okulda kullanıyorsanız:))) Tabi bunun da bir çözümü var. Otomatik çalışmasın canım ben kendim istediğim zaman zaten çalıştırırım diyorsanız autorun özelleğinin kapatılması mümkün. Sırf bu yüzden U3 özelliğini kaldırmak isteyenler varsa U3 menüsünden settings-->autorun dan autorun özelliğini kapatabilirler.



Küçük ama önemli bir ayrıntı daha U3 özelliğini vista desteklemiyordu ve autorun özelliğinin kapatılması mümkün değildi. Settings-->updates-->check for updates ile yönergeleri izleyip U3 ümüzü yükseltebiliriz(bu işlem yapılırken verilemiz kaybolmuyor) ve vista da kullanabiliyoruz...

2 Comments


U3'ü daha önce duymuştum ama ne olduğunu hakkında fikrim yoktu. Hatırladığım belirli bir yavaşlmadan söz etmeleriydi. Gerçi artık her programın portable versiyonu bulunuyor ama bilmiyorum ne kadar faydalı olur. Neyse yeni blogunda başarılar.


Öncelikle teşekkkür ederim... Benim Flashın u3 özelliği var ama sadece virüs programını kullanıyordum, zaman kaybından dolayı onuda iptal ettim.

Yorum Gönder

Copyright © 2009 web günlüğüm All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.